Na první pohled by matku a dceru nikdo nehádal. Jedna je tmavovlasá, druhá blonďatá. Lourdes je krásná a popová diva Madonna se dcerou ráda chlubí. Nyní se Lourdes začíná věnovat módnímu průmyslu. Uvidíme, kam až to dotáhne.
Je nejstarší dcerou Madonny. Jejím otcem je fitness trenér, se kterým se zpěvačka rozešla krátce po porodu. Obě s ním ale mají dobré vztahy. Lourdes má ještě pět sourozenců.
Ačkoli sama Madonna miluje sociální sítě, svým dětem dopřála soukromí. Jen výjimečně sdílí fotky svých dětí.
Lourdes vystudovala stejně jako její matka univerzitu v Michiganu a poté se vrhla do módního průmyslu.
První seznámení s módou
Díky matce se Lourdes dostala na první přehlídku už v pěti letech. A začala skvěle, přímo u Donatelly Versace!
V roce 2010 začala navrhovat pro značku své matky. Jako náctiletá se stala kreativní ředitelkou firmy.
O pozornost však příliš nestála, a tváří značky se tak stala Taylor Momsen. Tu pak vystřídala Lourdesina kamarádka Kelly Osbourne.
Prorazila i bez sociálních sítí
Nemá Instagram, Facebook ani další sociální sítě. Nikdy neposkytla rozhovor. Nechodí na večírky s ostatními celebritami. Jak se jí podařilo prosadit?
V roce 2016 se stala tváří parfému Pop od Stelly McCartney. Postupně začala pracovat na své vlastní kariéře. Začala chodit na módní přehlídky a pokaždé budila pozornost neobvyklými modely.
Zásadní zlom ale nastal, když si ji módní dům Miu Miu vybral jako jednu z hlavních tváří kampaně.
Podle Madonny má však její dcera daleko větší potenciál zazářit.
Podle ní je neuvěřitelně talentovaná, více než ona sama. Jen nemá dril, díky kterému prorazila právě její matka. Uvidíme, jak si Lourdes ve světě celebrit poradí.
Autor: Ludmila Magalhaesová