Komerční sdělení

Magisterské studium marketingové komunikace zaměřené na praxi? Na FVŠPP ano

od Šárka Cvrkalová
2 minuty čtení
stastny vyherce
Zdroj: Shutterstock

Honosíte už se bakalářským titulem a rádi byste se posunuli zase o kus dál. Nebo už třeba magisterský titul máte, ale rádi byste prohloubili své znalosti v oboru marketingové komunikace, která je poslední dobou velmi žádaná v soukromém i veřejném sektoru. Pak nepropásněte možnost přihlášení se ke studiu a začněte se vzdělávat. Panevropská univerzita, respektive její fakulta FVŠPP otevírá i v letošním roce profesně zaměřené studium marketingové komunikace, které vychází z potřeb praxe.

Teorie je k ničemu, pokud ji neumíte použít

Asi už jste sami poznali, že mít teoretické znalosti je sice fajn, ale pokud je neumíte realizovat v praxi, jsou vám vlastně k ničemu. Tohoto faktu si je vědoma i Panevropská univerzita, a proto je největší přidanou hodnotou jejího magisterského studia marketingové komunikace vyzkoušení práce na reálných zadáních a propojení teoretických znalostí s praxí. Studenti se pod vedením zkušených akademiků a prakticky zaměřených odborníků naučí efektivní komunikaci se zákazníky, klienty, partnery, a to jak s využitím tradičních, tak i on-line nástrojů komunikace ve všech oblastech současné společenské reality.

Proč studovat marketingovou komunikaci na Peuni?

Jak už jsme zmínili výše, jedná se o velmi prakticky zaměřený studijní program vycházející z nových potřeb praxe požadující co nejefektivnější komunikaci se zákazníky, klienty, partnery a jinými stakeholdery, zejména při využití online médií, a to prakticky ve všech oblastech současné společenské reality. Navíc je tento program uzpůsoben tak, aby studenty zbytečně nezatěžoval předměty, které ve své praxi nevyužijí, a předává znalosti pouze z předmětů charakteristických pro komunikační a mediální studia, jako je např. Psychologie a sociologie, Teorie reklamy, Mediální a autorské právo, Podnikavost a kreativita v reklamě, Web marketing, Marketing sociálních médií, Public Relations a řada jiných prakticky zaměřených předmětů. A vzhledem k tomu, že se jedná o navazující magisterské studium, které studuje řada studentů již při zaměstnání, snaží se Panevropská univerzita o maximálně možné přizpůsobení výuky v kombinovaném studiu, která probíhá v blocích přibližně jednou měsíčně o víkendu.

Chcete-li si tedy osvojit nové dovednosti v oblasti marketingové komunikace, neváhejte a pusťte se do dvouletého studia s odbornou profilací, jež vám umožní uplatnit se nejen v komerčních subjektech, ale i v orgánech neziskových organizací, občanských sdružení, ve státní správě a samosprávě na pracovních pozicích souvisejících s problematikou komunikace jak vnější, tak i vnitřní.


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články