Show Jana Krause se mění v reklamní blok. Jordan Haj se cítí hloupě, trapně a zneužitě

od Raina Tomanová
2 minuty čtení
jordan haj kraus
Zdroj: Show Jana Krause / Profimedia

Oblíbená Show Jana Krause, kterou vysílá televize Prima, se poslední dobou stává terčem kritiky. Je to způsobeno hlavně tím, že během pořadu můžete vidět několik reklamních bloků.

Dříve to byla show věnovaná právě hostům, kteří jsou něčím významní. Nejednalo se přitom pouze o zpěváky nebo herce, Jan Kraus si zval také různé spisovatele, sportovce nebo jiné odborníky, kteří divákům přiblížili své povolání a další aktivity.

Poslední měsíce je to samá reklama

Moderátor Jan Kraus sice své hosty vyzpovídá jako vždycky, bohužel jsou ale některé bloky proložené nepříjemnými reklamami, o kterých nemají hosté ani tušení, jak upozorňuje deník Aha! Rozhořčení pak neskrývají ani diváci v divadle nebo fanoušci show u televizních obrazovek.

Tipy na zboží a služby by do takového pořadu rozhodně patřit neměly. Na tom se shodnou hlavně hosté, kteří si udělají čas a s Krausem si několik minut povídají. Tedy tak to vypadalo až do nedávna. Bohužel pro pořad jsou diváci všímaví, a tak vidí každou změnu.

V posledním díle to ale Kraus přehnal. Diváci šíleli, když během rozhovoru s hudebníkem Jordanem Hajem, který je partnerem Emmy Smetana, přijela kurýrní služba a přivezla moderátorovi balíček. Objednávka skončila přímo na jeho stole, a samotný Haj se velmi divil.

Diváci se už také začínají ozývat: „Poslední dobou hrůza, nedá se na to koukat! Ta trapně vložená reklama uprostřed rozhovoru,“ zveřejnila divačka, ale nebyla jediná. Kromě diváků se přístup Krause nelíbí ani pozvaným hostům. Na svém instagramu se o tom rozepsal právě Haj.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Jordan Haj (@jordanhaj)

Jordan Haj se cítil zneužitě

„Když jsem odešel po vysílání do šatny, nejdřív jsem nehybně ležel asi dvacet minut na zemi a pokoušel se to rozdýchat, cítil jsem se trapně, hloupě a trochu zneužitě,“ netajil se kritikou Jordan Haj, kterému se nelíbilo více věcí. Řešilo se totiž hlavně jméno a původ.

„Vzhledem k tomu, co mi po odvysílání pořadu píšete, si říkám, co když nejsem zas tak úplně mimo, co když se nepletu a je naprosto legitimní se po téhle zkušenosti nějak cítit a být z toho vzteklý, smutný, rozhořčený?“ pokračoval v reflexi Haj.

Vadí mu také, že televizní štáb hosty ani neupozorňuje, že by se měli stát součástí reklamy. „Proč mi například před rozhovorem nikdo neměl potřebu oznámit, že z toho dvanáctiminutového plytkého plácání kolem původu a výslovnosti mého jména je v plánu ukousnout ještě tři minuty pro šroubovanou etudu na uplacírování reklamy?“ připsal také.

Producenti pořadu si ale z kritiky vůbec nic nedělají, protože i v následujícím díle pořadu odvysílali fanoušky nenáviděnou reklamu na jídlo.

Zdroj: ahaonline.cz, Instagram

Autor: Raina Tomanová


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články