Zatímco minulý rok byl hlavní hvězdou jednoho obchodního řetězce Michal David, letos vsadil na komické duo Michal Suchánek a Richard Genzer. A ti nezklamali!
Tento text je komentářem autorky.
Na známé osobnosti v reklamních spotech společností jsme si již zvykli. Některé si pamatujeme, protože nic horšího jsme neviděli, a některé se nám jednoduše líbí.
Nový klip pro nejmenovaný supermarket bude asi patřit mezi ty první případy, ale zároveň se nám líbí.
Výběr byl jednoduchý
V loňském roce jsme v reklamách na supermarket vídali Michala Davida. Teď se objevil spot se Suchánkem a Genzerem, jenž má být kombinací humoru a upozornění na nízké ceny.
„Potkáváme se při natáčení Partičky, ale už nějakou dobu mi takováto spolupráce s Richardem chyběla. Proto jsem rád, že jsme se dali na tomhle projektu jako dvojice znovu dohromady a společně si to užíváme. Vždycky máme danou nějakou základní myšlenku a kostru, stejně jako tady při natáčení, a na place už pak řešíme detaily, přičemž do toho u nás, tak nějak přirozeně, přichází naše improvizace, ale základ máme vždy připravený,“ prozradil Suchánek k natáčení.
Nic jiného jsme ani nečekali
Klip je založený na Suchánkovi a Genzerovi, kteří jsou převlečení v těsném trikotu a cvičí mezi regály se zbožím.
„Zacvičili jsme s cenami,“ zní nový slogan u videa, které sledujete doslova s otevřenou pusou.
Duo nezklamalo a na klipu je vidět, že si natáčení oba velmi užívali a pojali ho spíše jako legraci.
„Jsem zase přibral,viď?“ ptá se Suchánek na konci klipu a drží si své břicho. „Ne, to není vidět,“ odpovídá mu Genzer a začne se smát.
Tuto dvojici prostě buď milujete, nebo nesnášíte. Asi nejde nic mezi tím. Takže si spot samozřejmě našel své fanoušky, kteří reklamu považují za skvělou, a odpůrce, dle kterých už dvojice hodně klesla.
Tak strašné, až je to dobré
Já si myslím, že toto duo nekleslo, protože si jedou stále svůj styl humoru, na který jsme u nich zvyklí. A ačkoliv nejsem úplně jejich fanynkou, tak když už něco s nimi zhlédnu, vždy mě vtáhnou do svého humoru tím, jak si to sami užívají.
Vypadají jako hlupáci? No a co! Oni si to užijí od začátku až do konce a toho si na nich moc cením.
A tento spot? Krásně to okomentoval jeden z přispěvatelů na facebooku obchodu.
„To je tak strašný, až je to dobrý,“ napsal a já s ním musím souhlasit.
A hlavně, v reklamě jde hlavně o to, abyste si ji zapamatovali, a to se tého reklamě povedlo, protože její popěvek už asi z hlavy nedostanu.
Zdroj: iDNES, Facebook
Autor: Soňa Jiroutová