GLOSA: Náš rodinný silvestr ve znamení lechtivých témat. Nechybělo ani vyvrcholení Richarda Genzera

od Soňa Jiroutová
2 minuty čtení
Dite u televize
Zdroj: Dusan Petkovic / Shutterstock.com

Každoročně televizní stanice bojují o přízeň diváků zejména ve dva konkrétní dny, a to na Štědrý den a silvestr. Právě program na tyto dny bývá stěžejní a následně je posuzováno, jak se komu co povedlo. Následující článek však nebude o sledovanosti, ale o reklamách. A protože autorka článku sledovala TV Nova, bude to o reklamách právě na této televizi, protože ostatní nemůže soudit.

Následující text je názorem autorky.

Televize Nova již poněkolikáté vsadila na na dvojici Aleš Háma a Ondřej Sokol. Jejich humor a pojetí moderování bývá často kritizován, ale i kritici musejí připustit, že pánové to prostě umí a diváky přitáhnou.

Rychlý nástup erekce

Sledovanost je pro televize důležitá zejména kvůli reklamám. Nemusíte se vyznat v marketingu televize, abyste chápali, že čím více diváků se na televizi dívá, tím více si inzerenti zaplatí za reklamu.

A to je důvod, proč jsem se rozhodla napsat tento článek. Reklamy na Nově na silvestra totiž měly jeden společný znak: erotiku.

Kdo jste se díval na silvestrovský program na zmíněné televizi, nemohlo vám uniknout, že reklamy byly cíleny na dospělé diváky, a to leckdy až nevhodným způsobem.

A tak si mé malé děti, které baví pořad Tvoje tvář má známý hlas, při sledování silvestrovského speciálu vyslechly, že by měly užívat tabletku, po které nastane „rychlý nástup erekce“.

Tato reklama provázela celý silvestrovský pořad, a já byla nakonec nucena vysvětlit dětem, co to je erekce.

Už vím, kdy si ho Genzer vyhonil. Díky!

V souvislosti s erekcí jsem se zapotila podruhé, když se objevila reklama na známý obchodní řetězec s Michalem Suchánkem a Richardem Genzerem v hlavních rolích.

Spoty s nimi byly také součástí každého reklamního bloku a byly většinou vtipné. Pak ale přišla reklama, ve které byl Suchánek vzrušený, na což mu Genzer odpovídá, že on není, protože „si ho vyhonil už včera“.

Reklamu jsem se snažila dohledat, abych sem mohla vložit odkaz, ale řetězec se za ni asi stydí a mezi jejich oficiálními reklamami není. Avšak zachránil mě TikTok, takže se můžete reklamou pokochat i vy.

Takže milé děti, to se má s tou erekcí a vyhoněním následovně…

No, ale silvestr ještě neskončil a já pochopila, že reklamní bloky bude lepší naplnit zapálením prskavek na balkoně, daleko od televize.

Moje děti však zároveň s tím pochopily, že reklamy jsou nějak zajímavější než jindy. Takže se mi nepodařilo je zahnat ve chvíli, když přes celou televizi běžely obrázky vibrátorů či umělé vagíny.

Peníze zvítězily nad rozumem?

Nejsem puritánka a nemám nic proti těmto reklamám. Moje ratolesti se po 22. hodině na televizi běžně nedívají, a tedy mně tyto reklamy vůbec nevadí.

Jsou ale výjimky, které si myslím, že dokáže pochopit každý dospělý jedinec, který trochu přemýšlí. A silvestr k nim určitě patří.

Ten, kdo plánoval reklamy na silvestr, musel tušit, že je budou sledovat i malé děti. Erotické firmy či firma s doplňky na podporu erekce však asi nabídly velké částky za vysílací spoty, a tedy televize nemohla odmítnout.

Škoda, že žijeme v době, kde peníze hýbou světem. V jiném, ideálním světě by možná někoho napadlo, že asi není dobré mluvit o erekci a vyhonění v době, kdy je zřejmé, že televizi sledují i malé děti.

Protože, a teď se podržte, ale je to tak, ne všechny děti v dnešní době jsou natolik „vzdělané“, že znají všechno o sexu již na prvním stupni základní školy.

Každopádně velké „díky“ TV Nova za zpestření vstupu do roku 2024, kdy naše první novoroční debata s dětmi byla věnována právě erotickým tématům.

Zdroj: Autorský článek, Tik Tok

Autor: Soňa Jiroutová


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články