3 tipy, jak se přestěhovat beze stresu a s grácií

od Nikola Jaroschová
2 minuty čtení
Stehovani uvodni
Stehovani uvodni

Vyhlédli jste si nový byt a nyní vás čeká stěhování, ze kterého jste ve stresu? Nemusíte, je to snadné. Můžete vyhledat pomoc mnoha odborníků, kteří se ve stěhování vyznají levou zadní, na nic nebudete sami a vše se dá zvládnout s lehkostí. Dokonce se u toho ani nezapotíte, a kdyby náhodou, tak jsme si pro vás přichystali pár tipů, jak si to, co nejvíce zjednodušit.

1. Stěhovaní pomocí firmy

Zdroj: Stehovanibrno.cz

Nebojte se a svěřte přesun svých věci a nábytku stěhovací firmě Stěhování Staněk. Jsou opravdovými specialisty v oboru a máte záruku dobře odvedené práce. Je však důležité pečlivě firmu informovat o propozicích vašeho nábytku, zejména u těžších nebo masivních předmětů je důležité dát vědět firmě předem. Nezapomeňte na speciální požadavky ohledně křehkých předmětů!

Zároveň s nimi můžete elegantně vyřešit záležitost balení, jsou na to machři, poskytnou vám odborné rady, popřípadě doporučí vhodný balící materiál. Zároveň si lze věci, u kterých máte strach, připojistit.

Volba profesionálů při stěhování bytu je jednoznačné dobrou volbou. Máte záruku rychlosti a organizovanosti, navíc firmy vlastní velká auta, takže se vše přesune, pokud možno nejrychleji. Stěhovací firmy jsou jednoznačné vítané zjednodušení celého procesu, a to ani nepohnete prstem.

2. Administrativa se stěhováním

Přesun do nového bytu se neobejde bez řady administrativních úkonů. Vyhraďte si proto čas navíc. Je to prakticky nejzdlouhavější fáze samotného stěhování.

Zdroj: Stehovanibrno.cz

Je nutné ohlásit odběr veškerých energií, zároveň však nesmíte zapomenout je opět přepsat v novém bytě. Taktéž nesmíte opomenout vyřízení změny trvalého bydliště, a to se vztahuje i k vaší práci nebo škole. Stejně postupujte u banky nebo pojišťovny. Mezi jedno z nejdůležitějších patří vyřízení nového občanského průkazu, protože po změně trvalého bydliště vám začíná běžet 15denní lhůta na podání žádosti.

Pro podnikatele při stěhování kanceláří je třeba nahlásit změnu bydliště do 8 dnů, a to konkrétně na živnostenském úřadě.

3. Bezpečné zabalení je základ

Velmi těžká část, kdy přichází na řadu váš um s uskladňováním věcí. Musíte jistě rozlišovat podle materiálu a křehkosti. Všeobecně platí zásada, že pro jednu místnost stačí jedna velká krabice.

Všechny základní potřeby se dají dát sbalit do kufru, myslíme tím věci, které budete ihned potřebovat, a to ještě před samotným vybavením celého bytu.

Neopomeňte se poradit s odborníkem na stěhování, může vám velmi pomoct. Doporučí vhodný materiál na uschování věci, celkově vám velmi usnadní práci.

Na tyto věci pozor:

  • Křehké věci – jak jsme již zmiňovali, křehké věci by měly být správně označeny pro stěhovací firmy, taktéž by měl být zajištěn přesný počet těchto věci.
  • Pytle – ty se dají elegantně využít pro menší věci, jako je třeba oblečení
  • Označení – udělejte si jasné a stručné označení všech krabic, ať máte jistotu, kam se, co umístí
  • Velké věci = menší krabice
  • Menší věci = velké krabiceAť už se v novém bytě zařídíte jakkoliv, přejeme vám šťastný a radostný pobyt!

Autor: redakce


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články